Το πρώτο tweet στο νέο λογαριασμό των FAITH NO MORE στο Twitter, έβαλε φωτιά στους πολυάριθμους οπαδούς τους, καθώς για πρώτη φορά αφήνεται να εννοηθεί ότι θα δουλέψουν πάνω σε νέο υλικό!!!
Συγκεκριμένα, το πρώτο tweet έγραφε: «Hey! Stay tuned for more Tweets from Twats!!! The reunion thing was fun, but now it’s time to get a little creative». Καλό το reunuion δηλαδή, αλλά ας γίνουμε λίγο πιο δημιουργικοί (δεν πιστεύω να θέλετε να μεταφράσουμε το πρώτο μέρος του tweet!!!)
To tweet αυτό συνοδευόταν από μία ασπρόμαυρη selfie (sic) του Mike Patton. Εμείς απλά να υπενθυμίσουμε ότι το τελευταίο άλμπουμ των FAITH NO MORE ήταν το “Album of the year” του 1997 και αρχίζουμε να κρατάμε την ανάσα μας από τώρα!!!










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)