Back from hell για την μπάντα του Brian Ross. Όχι ακριβώς αυτό που αφήνεται να εννοηθεί. Οι BLITZKRIEG από το 1990 και μετά και ύστερα από τον ντόρο που είχε προκαλέσει η συλλογή των Lars Ulrich/ Geoff Barton “New wave of British heavy metal ‘79 revisited” επανέκαμψαν και από τότε έχουν βγάλει κάμποσα albums, όσα θα έπρεπε κανονικά να είχαν βγάλει στα 80’s, αλλά η μοίρα παίζει παράξενα παιχνίδια πολλές φορές.
Το νέο τους album, μας έρχεται έξι χρόνια μετά το “Theatre of the damned” μέσω της Metal Nation του αγαπητού Jess Cox και επιπλέον ο Brian Ross αυτήν την φορά μαζί του έχει στρατολογήσει τρία νέα μέλη στο line up (ο γιός του Αlan είναι στη μια κιθάρα), γεγονός που δίνει μια επιπλέον φρεσκάδα στον ήχο της μπάντας.
Το κλασικό βρετανικό heavy metal που τόσο αγαπάμε, ακούγεται και πάλι φρέσκο μέσω των νέων BLITZKRIEG. Συνθέσεις σαν τα “Back from hell”, “Return to the village”, “One last time” και “We have consumed control” θαρρείς πως βγήκαν από κάποιο ντουλάπι του σπιτιού του Ross, πολύ καλές συνθέσεις πράγματι.
Το “Call for the priest” είναι ένας ξεκάθαρος φόρος τιμής στους JUDAS PRIEST που απαρτίζεται στιχουργικά από τίτλους κομματιών των PRIEST και ακούγεται κιόλας σαν κι αυτούς, το θρυλικό “Buried alive” από το single “Buried alive/Blitzkrieg” (1981) επανασυστήνεται για όσους προτίμησαν να ακούσουν μόνο την δεύτερη πλευρά του single, κομμάτι που δεν έχει χάσει ούτε ένα δευτερόλεπτο την κοφτερή του αίγλη παρά τα 30 του χρόνια.
Επίσης μέτρια και αχρείαστη εδώ μέσα βρίσκω την διασκευή στο “Seek & Destroy”των ΜΕΤΑLLICA, το “Sleepy hollow” έχει METALLICA επιρροές και πιο thrashy ύφος, στο “Complicated issue” βρίσκουμε μια συνεργασία με μια τραγουδίστρια και η υφή του τραγουδιού είναι πιο female fronted γενικότερα, κομμάτι που δεν ξετρελάνει.
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι μια καλή και προσεγμένη δουλειά για τους BLITZKRIEG, αλλά δυστυχώς είναι ένα σκαλί πιο κάτω από τον νέο φοβερό δίσκο των SATAN “Life sentence” που βγήκε πριν λίγους μήνες.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Brian Ross προσφέρει ξανά την φωνή του στους SATAN όπως έπραξε με θαυμαστά αποτελέσματα και στο –ιστορικό πλέον- προ τριακονταετίας ντεμπούτο τους “Court in the act”.
7 / 10
Γιάννης Παπαευθυμίου













