AS I LAY DYING: O Tim Lambesis εξηγεί τα αίτια που τον οδήγησαν να σχεδιάσει τον φόνο της γυναίκας του











"/>





Tim-Lambesis-As-I-lay-dyiΌπως είναι γνωστό, εδώ και μερικές ημέρες ο frontman των AS I LAY DYING βρίσκεται εδώ και μερικές ημέρες πίσω από της φυλακής τα σίδερα (που είναι για τους λεβέντες). Προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, εξήγησε σε διαδικτυακό zine ποιοι ήταν οι λόγοι που τον οδήγησαν να πάρει την απόφαση να προσλάβει δολοφόνο για την εν διαστάσει σύζυγό του:
«Μετά τον χωρισμό μας, μου επιτρέπονταν να βλέπω τα παιδιά δύο φορές την εβδομάδα και θα έπρεπε να είναι κάπου η Meggan σε απόσταση, να κάθεται και να με επιβλέπει ενώ έβλεπα τα παιδιά μου. Ήταν εκνευριστικό να έχω περιορισμένο και ελεγχόμενο χρόνο μαζί με τα παιδιά μου.  Αλλά σκέφτηκα ότι θα τα καταφέρουμε τελικά . Αλλά πήγε για τόσο πολύ καιρό , από τη στιγμή που είχαμε σε εξέλιξη την δικαστική απόφαση σχετικά με την επιμέλεια, που τα παιδιά μου με έβλεπαν ως ξένο. Ήταν σαν να ήμουν κάποιος επισκέπτης. Με φώναζαν «μπαμπά», αλλά δεν ήταν σίγουρα για τον ρόλο που έπρεπε να παίζω στη ζωή τους. Όχι επειδή ήθελα να παίξω ένα μεγαλύτερο ρόλο, αλλά επειδή πίστευαν ότι η μαμά τα φρόντιζε και ο μπαμπάς ήταν μόνο ένας κάποιος τυχαίος τύπος σε αυτό σημείο και αυτό συνέβη λίγο μετά τις ελεγχόμενες επισκέψεις. Ο κοινωνικός λειτουργός φάνηκε να με καθησυχάζει ότι θα πάρω περισσότερο χρόνο μαζί τους, αλλά τελικά η Meggan ήθελε 100% την επιμέλεια. Μάλιστα μου είπε μερικές φορές ότι εύχονταν να ήμουν νεκρός. Όταν συνειδητοποίησε ότι προσπαθούσα να πάρω περισσότερη επιμέλεια, πιστεύω ότι το επόμενο παιχνίδι της ήταν να τα κερδίσει συναισθηματικά, για να ήμουν εντελώς ξένος.  Η κόρη μου έλεγε, «Γιατί πας σε περιοδεία; Είναι επειδή δεν θέλεις να περνάς το χρόνο σου μαζί μας;». Αργότερα , αυτό μετατράπηκε σε « Ο μπαμπάς πηγαίνει σε περιοδεία , γιατί δεν θέλει να περνά το χρόνο του μαζί μας και δεν μας αγαπά σαν τη μαμά». Μετατράπηκε από ερώτηση σε δήλωση. Ήξερα ότι κάτι ήταν.

Σε αυτόν τον τύπο στο γυμναστήριο που πήγαινα, τον συνεργάτη μου στην προπόνηση , ήθελα απλώς να εκφράσω τον τρόπο για τον οποίο ήμουν λυπημένος. Ρώτησα τον τύπο από τον οποίο αγόραζα στεροειδή αν θα μπορούσαμε να συναντηθούμε. Συζητήσαμε με αυτόν στο πάρκινγκ ένα απόγευμα και όταν το ρώτησα τι κάνει, εκείνος μου απάντησε ότι είναι πολύ καλά, εκτός κι αν ήθελα να σκοτώσω κάποιον, όπως και ότι δεξιά του υπήρχε ένα ρόπαλο. Του είπα τι είναι αυτά που μου λέει και εκείνος μου απάντησε ότι γνώριζε ότι ήμουν εκνευρισμένος με τη γυναίκα μου. Ήταν όμως προμηθευτής στεροειδών και είχε ύποπτο υπόβαθρο. Αναρωτήθηκα που ήθελε να το πάει αυτός ο τύπος και συνέχιζε να μου κάνει ρητορικές ερωτήσεις για το πώς θα μου φαίνονταν η ιδέα να με έφερνε σε επαφή με κάποιον άλλο για να λύσω τα ζητήματα που έχω με την πρώην γυναίκα μου. Αλλά εκείνη τη στιγμή δε μπορούσα να σκεφτώ καλύτερη λύση. Αυτή τη στιγμή, προφανώς κι έχω βρει μια ντουζίνα διαφορετικές λύσεις. Όμως τότε, μου καλλιεργήθηκε η ιδέα ότι αυτή ήταν η διαδρομή που θα έπρεπε να ακολουθήσω».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here