HIGH ON FIRE: Ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο νέο τους άλμπουμ











"/>





HighOnFire 290514Οι HIGH ON FIRE ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο νέο, άτιτλο ακόμα άλμπουμ τους.

Το τρίο, αποτελούμενο από τους Matt Pike (κιθάρα, φωνητικά), Des Kensel (drums) και Jeff Matz (μπάσο), έχει ξεκινήσει συνθετικές συνεδρίες σε τόσο στη Νέα Ορλεάνη, όσο και στο Oakland.

Αναφορές σχετικά με το ύφος του υλικού, κάνουν λόγο για “επικό” αλλά και ηχητικά τεράστιο”.

Η κυκλοφορία του αναμένεται το χειμώνα του 2015, μέσω της eOne.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here