Ο νέος μπασίστας του KING DIAMOND, τουλάχιστον για τα επερχόμενα shows, θα είναι ο Σουηδός Pontus Egberg των THE POODLES.
Ο Egberg θα αντικαταστήσει τον Hal Patino, μετά την επεισοδιακή αποχώρηση του τελευταίου από τη μπάντα και τα όσα ντροπιαστικά δηλώθηκαν και από τις 2 μεριές (διαβάστε τη σχετική είδηση εδώ).
Η επόμενη live εμφάνιση του Διαμαντή, είναι στις 25 Ιουλίου στη Στοκχόλμη.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)