Τον τρίτο της δίσκο ανακοίνωσε η ιαπωνική pop metal μπάντα, ο οποίος θα κυκλοφορήσει μέσω της earMUSIC / Ede στις 11 Οκτωβρίου. Σε επίσημη δήλωσή της , η μπάντα ανακοινώνει το επερχόμενο άλμπουμ:
“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το τρίτο album των BABYMETAL,” Metal galaxy “!! Το βασικό θέμα του album είναι η περιπλάνησή μας στο μεταλλικό γαλαξία και η ποικιλία τραγουδιών που περιέχει ο δίσκος. Καλώς ήρθατε στον κόσμο των BABYMETAL! “












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)