Tuesday, March 18, 2025
Home Blog Page 22

BEST OF 2024: Η γνώμη των συντακτών του Rock Hard (Μέρος 1 / 21-25)

0
best of 2024

best of 2024

Φτάνει το τέλος της χρονιάς και όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια, όλοι οι συντάκτες έφτιαξαν αυτό που σχεδόν όλοι μας αγαπάμε να κάνουμε. Να φτιάχνουμε λίστες, δηλαδή, με τα αγαπημένα μας άλμπουμ για το 2024. Αυτά που γουστάραμε και ακούσαμε περισσότερο. Κληθήκαμε, λοιπόν, και φέτος να στείλουμε τα 20 αγαπημένα τους άλμπουμ και τις 3 μεγαλύτερες απογοητεύσεις μας, τα αποτελέσματα έχουν ήδη βγει και ξεκινάμε από σήμερα την αντίστροφη μέτρηση, που θα διαρκέσει πέντε ημέρες. Ξεκινάμε με τις θέσεις 21-25.

Ο τρόπος βαθμολόγησης είναι ο εξής: Σε κάθε λίστα ο πρώτος δίσκος παίρνει 20 βαθμούς, ο δεύτερος 19, ο τρίτος 18 κ.ο.κ. Για κάθε επανεμφάνιση σε λίστα, υπάρχει bonus δύο βαθμών. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, μετράμε α) ποιος δίσκος υπάρχει σε περισσότερες λίστες και β) ποιος είχε υψηλότερη θέση.

25. DARK TRANQUILLITY – “Endtime signals” (74 πόντοι)
Από τους κορυφαίους δίσκους των τελευταίων ετών από τους αγαπημένους Σουηδούς, με ανανεωμένη σύνθεση που δείχνει να έχει δώσει νέο αέρα στο συγκρότημα.

24. CEMETERY SKYLINE – “Nordic gothic” (75 πόντοι)
“Από τους δίσκους αυτούς που θα τους λιώσεις στην αρχή και στα επόμενα χρόνια θα τους ανασύρεις μια στο τόσο για να περάσεις καλά. Αυτό άλλωστε δεν είναι και το νόημα για να επενδύσεις σε ένα δίσκο χωρίς να μετανιώσεις για τα χρήματα που έδωσες;”
(8 / 10, Γιώργος Κόης)

23. DISSIMULATOR – “Lower form resistance” (77 πόντοι)
Μακράν του δευτέρου, ο κορυφαίος δίσκος τεχνικού death/thrash ανήκει στο ντεμπούτο του Καναδέζικου τρίο από το Μόντρεαλ, που δείχνει ότι έχει τα φόντα να γράψει ιστορία.

22. ULCERATE – “Cutting the throat of God” (79 πόντοι)
Οι Νεοζηλανδοί death metallers, εδραιώνονται πλέον στα κορυφαία ονόματα του είδους με το πρόσφατο άλμπουμ τους, αφήνοντας κι εξαιρετικές εντυπώσεις στις συναυλίες τους επί ελληνικού εδάφους.

21. CRYPT SERMON – “The Stygian rose” (79 πόντοι)
“Ο δίσκος αυτός είναι ικανότατος στο να ενθουσιάσει και να οδηγήσει σε αντιδράσεις υπέρμετρου θαυμασμού.”
(9 / 10, Δημήτρης Τσέλλος)

Αύριο, θα ανακοινώσουμε τη συνέχεια της λίστας, με τα άλμπουμ που βγήκαν στις θέσεις 16-20.

KONKHRA – “Sad plight of Lucifer” (Hammerheart)

0
Konkhra

Konkhra

Μετά την επανένταξη παλαιότερων μελών στο προηγούμενο άλμπουμ τους, οι Δανοί KONKHRA επιστρέφουν δισκογραφικά, πέντε χρόνια μετά, με το “Sad plight of Lucifer”. Από την αρχή της καριέρας τους οι KONKHRA είχαν μία αρκετά πιο μοντέρνα υφή συγκριτικά με άλλα συγκροτήματα της γενιάς τους στο πως απέδιδαν το thrashy death metal τους, έχοντας ένα αξιόλογο σερί κυκλοφοριών στα 90s.

Στο “Weed out the weak” του 1997 θα θυμούνται κάποιοι τη συμμετοχή των James Murphy (DEATH, OBITUARY, DISINCARNATE) και Chris Kontos (MACHINE HEAD, FORBIDDEN, ATTITUDE ADJUSTMENT) σε κιθάρα και τύμπανα αντίστοιχα. Στην όγδοη κυκλοφορία τους οι KONKHRA αν και ακούγονται αμετανόητα σταθεροί στο μουσικό τους ύφος, ίσως το «μοντέρνο» στοιχείο που τους χαρακτήριζε πάντα να ακούγεται παρωχημένο σε κάποιους πλέον και το death metal τους λιγότερο ακραίο τουλάχιστον από τον προκάτοχό του.

Αν ψάχναμε να παρομοιάσουμε το “Sad plight of Lucifer” με κάποιο παραπλήσιο άλμπουμ αυτό θα ήταν το “Demonic” των TESTAMENT, υιοθετώντας τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά που το χαρακτηρίζουν ως κυκλοφορία, εκτός των προφανών επιρροών από τους Bay Area thrashers. Έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στις κιθάρες με όμορφα μελωδικά περάσματα κυρίως στα lead, ομαλές διακυμάνσεις σε ταχύτητα και καφρίλα και αρκετά ισορροπημένο στο πως διατηρούν τις MORBID ANGEL/GOREFEST επιρροές τους με τις πιο THE HAUNTED αναφορές.

Πρόκειται για κλασικό παράδειγμα groove-άτου σκανδιναβικού extreme metal, όπως το συναντούσαμε αρκετά συχνά στα μέσα των 90s με τους KONKHRA ως πρεσβευτές του εν λόγω ήχου να απευθύνονται αποκλειστικά στο ακροατήριο που αρέσκεται σε αυτόν.

7 / 10

Κώστας Αλατάς

KING DIAMOND: Video clip για το ολοκαίνουργιο τραγούδι “Spider Lilly”

0
King Diamond
Photo by Jeremy Saffer
King Diamond
Photo by Jeremy Saffer

Ο King Diamond κυκλοφόρησε μόλις το νέο του single, “Spider Lilly”. Το επίσημο μουσικό βίντεο για το κομμάτι, το οποίο σκηνοθέτησε η My Good Eye Visuals, μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Το “Spider Lilly” αποτελεί το πρώτο single και βίντεο από την επερχόμενη τριλογία τρόμου του King Diamond, το πρώτο μέρος της οποίας φέρει τον τίτλο “Saint Lucifer’s Hospital 1920”. Η πρώτη συνεργασία στο mixing με τον Arthur Rizk, ο οποίος έκανε και το mastering του κομματιού, έχει αποδώσει έναν απίστευτα ισχυρό ηχητικό καμβά. Η μουσική και οι στίχοι ανήκουν στον King Diamond.

Το lineup της ηχογράφησης του “Spider Lilly” παραμένει ίδιο: o King Diamond στα κύρια και δεύτερα φωνητικά καθώς και στο Hammond, οι Andy La Rocque και Mike Wead στις κιθάρες, ο Pontus Egberg στο μπάσο κι ο Matt Thompson στα τύμπανα. Επίσης, υπάρχει ειδική συμμετοχή από τη Δανή τραγουδίστρια Myrkur, η οποία προσθέτει εκπληκτικά δεύτερα φωνητικά.

Ένα μέρος του νέου βίντεο για το “Spider Lilly” γυρίστηκε στο στοιχειωμένο Pennhurst Asylum έξω από τη Φιλαδέλφεια, κατά τη διάρκεια μιας μέρας ξεκούρασης στην πρόσφατη περιοδεία της μπάντας στη Βόρεια Αμερική, δύο μέρες πριν το Halloween. Εκείνη τη μέρα συμμετείχαν μόνο ο King Diamond και η ηθοποιός Jodi Cachia, μαζί με τον παραγωγό David Brodsky, την Allie Woest και το εξαιρετικό συνεργείο τους.

«Τι σκοτεινή αλλά υπέροχη εμπειρία», δηλώνει ο King. «Ελπίζω να μην είναι το τελευταίο βίντεο που θα μπορέσουμε να γυρίσουμε εκεί».

Ήδη υπάρχουν πολλές ιστορίες που περιμένουν να ειπωθούν για όλα όσα συνέβησαν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γέννηση του τραγουδιού “Spider Lilly”…

HIGH PARASITE – “Forever we burn” (Candlelight Records)

0
High Parasite

High Parasite

MY DYING BRIDE. Τα νέα της προσωρινής παύσης του συγκροτήματος που τόσο πολύ αγαπά όχι μόνο το Ελληνικό κοινό αλλά και κάθε φίλος της καλής μουσικής και της γοτθικής ατμόσφαιρας απανταχού, προ καιρού ανακοίνωσε μια απόφαση του η οποία πάγωσε τους προαναφερθέντες. Σε αυτήν την αρκετά «μαγκωμένη» ανακοίνωση, οι εκ των μαέστρων της μελαγχολίας, ανακοίνωσαν την προσωρινή παύση των δραστηριοτήτων της μπάντας, κι εν τέλει την επαναδραστηριοποίησή τους, δίχως όμως τον Aaron Stainthorpe. Αυτό, παρότι δυσάρεστο, τουλάχιστον όσον αφορά το στρατόπεδο των MY DYING BRIDE, έδωσε χώρο και χρόνο στα μέλη της μπάντας να απασχοληθούν δημιουργικά εκτός του βασικού τους συγκροτήματος.

Περίπου ενάμιση χρόνο πριν, ο εμβληματικός frontman των MY DYING BRIDE, ανακοίνωσε λιτά και απέριττα την δημιουργία ενός σχήματος, το οποίο θα ονομαζόταν HIGH PARASITE. Μία διόλου κολακευτική για το ανθρώπινο είδος ονομασία, καθώς αυτό που το όνομα του συγκροτήματος θέλει να εννοήσει είναι ότι, η ανθρωπότητα δεν είμαστε παρά το κυριότερο και καταστροφικότερο είδος παρασίτου επί γης.

Οι HIGH PARASITE, δεν είναι μία side project μπάντα του Aaron Stainthorpe, είναι μία καινούργια ολοκληρωμένη οντότητα, με κανονική μορφή. Ένα ολοκαίνουργιο σχήμα, με κανονικά μέλη. Και μάλιστα πολύ ενδιαφέροντα μέλη. Με τον Jonny Hunter των BLACK FALCON στις κιθάρες, τον Dan Brown (ex – IRONTOOTH) στα τύμπανα, τον Sam Hill των HELLBOUND HEARTS στις ρυθμικές κιθάρες και φυσικά τον Tombs (aka Danny Lambert), επίσης των HELLBOUND HEARTS και NIGHTSHADOWS LAMENT στο μπάσο, τις κιθάρες αλλά και τα δεύτερα φωνητικά. Ο ρόλος του Tombs μάλιστα, δεν τελειώνει εδώ, καθώς είναι και ο βασικός συνθέτης της μουσικής των HIGH PARASITE, με το μεγαλύτερο μέρος των τραγουδιών, να φέρουν την υπογραφή του.

Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι ενθαρρυντικά για το ξεκίνημα των Βρετανών, ίσως το παρακάτω να αποτελέσει ακόμα ένα κίνητρο.

PARADISE LOST. Ακόμα ένα συγκρότημα εκ των τριών της Peaceville. Ηγέτες του ήχου τους. Βασικός συνθέτης τους ο Gregor Mackintosh, βασικός στιχουργός ο Nick Holmes. Πως συνδέονται όμως τώρα εδώ; Η παραγωγή του “Forever we burn”, όπως ονομάζεται το ντεμπούτο άλμπουμ των HIGH PARASITE, είναι δουλειά του Greg. Και επειδή ίσως ούτε και αυτό να είναι αρκετό, έχει βάλει το θεϊκό αριστερό του χέρι και στις συνθέσεις του δίσκου. Η ακρόαση του “Wasn’t human”, του τέταρτου τραγουδιού του άλμπουμ, αποτελεί την πιο ξεκάθαρη απόδειξη αυτού.

Τι μας παρουσιάζει το “Forever we burn” όμως; Ή καλύτερα, τι καινούργιο μας παρουσιάζει; Πρόκειται για έναν δίσκο ο οποίος ναι μεν έχει στοιχεία MY DYING BRIDE (δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς άλλωστε), αλλά η τυπική μελαγχολία των BRIDE, το αργόσυρτο και θανατερό ύφος τους και οι μακρόσυρτες συνθέσεις, εδώ είναι απούσες. Το άλμπουμ είναι απίστευτα άμεσο, με συνθέσεις μικρότερες των πέντε λεπτών. Τα δέκα τραγούδια του, τρέχον σε μόλις σαράντα τρία λεπτά. Αυτό, πέραν της παρουσίας του Tombs και του καθοριστικού του ρόλου, δείχνει και την θέληση του Stainthorpe να κάνει κάτι διαφορετικό. Να φύγει από το κλίμα των MY DYING BRIDE και να παρουσιάσει ιδέες του που δεν θα μπορούσαν ίσως να παρουσιαστούν με το κυρίως συγκρότημά του.

Γοτθική ατμόσφαιρα, φωνητικά από growl μέχρι μελωδικά και καθαρά, μελωδίες κοφτές και απόλυτες, αλλά και ταξιδιάρικα σημεία πιο ατμοσφαιρικά. Μία ατμόσφαιρα που φαίνεται να αρχίσει να χτίζεται με το ομώνυμο opener, τουλάχιστον στα πρώτα δευτερόλεπτα του, γιατί με το που μπαίνει ο Stainthorpe και ο βρυχηθμός του, όλα έρχονται τα πάνω – κάτω. Electro-pop, σχετικά αδιόρατα στοιχεία και gothic ατμόσφαιρα βγαλμένη ξεκάθαρα από τα 90s, εμπνευσμένες συνθέσεις και μια δημιουργική διάθεση από την μπάντα, που είναι τόσο προφανής που δείχνει ότι οι Βρετανοί δεν είναι απλά περαστικοί από την δισκογραφία.

Ναι, αξίζει τον κόπο και της προσοχής σας. Και με το παραπάνω.

8,5 / 10

Φανούρης Εξηνταβελόνης

DESERT NEAR THE END – “Tides of time” (Theogonia Records)

0
Desert

Desert

Πως τα φέρνει έτσι η ζωή τα τελευταία 10 χρόνια πάνω κάτω, οι Αθηναίοι DESERT NEAR THE END βρίσκονται διαρκώς στο δρόμο μου, συναυλιακά κατά κύριο λόγο. Πότε όταν ανοίγουν τους WOLFHEART, πότε όταν ανοίγουν τους WITHERFALL, πότε όταν ανοίγουν τους FLOTSAM AND JETSAM, ο μοντέρνος power/thrash ήχος τους με τα έντονα ακραία γνωρίσματα που πατάει και στη παράδοση και στο “σήμερα”, τους καθιστά πολύ ωραία επιλογή για να “κουμπώσουν” με την ηχητική κατεύθυνση πλείστων όσων μπαντών. Ειδικά με WITHERFALL, δεν μπορούσα να φανταστώ ιδανικότερο support (ίσως τους SUNBURST). Η δε δισκογραφική τους εξέλιξη, τους έχει αναγάγει σε υπολογίσιμη δύναμη στην ελληνική σκηνή, μια και έχουν φτιάξει ένα δικό τους ήχο.

Δύο μόλις χρόνια μετά το “The dawning of the son”, επιστρέφουν με το “Tides of time”, που μόλις κυκλοφόρησε μέσω της Πολωνικής Theogonia Records. Η εν λόγω εταιρεία, έχει ήδη δείξει τη στήριξη της σε ελληνικές μπάντες (SEREMENT, AMONGRUINS, HYPNAGOGIA, CULT OF ORPIST αναφέρονται ενδεικτικά), οπότε εκτιμώ πως ήταν το επόμενο λογικό βήμα για το σχήμα. Ένα σχήμα που ανοίγει φιλόδοξα το άλμπουμ με το σχεδόν 8λεπτο “City of eternal flame”. Πολύ δύσκολο να κερδίσεις το ενδιαφέρον του ακροατή από την αρχή με κάτι τέτοιο. Ετούτο το άσμα ωστόσο, με την επική του διάθεση που περικλείει μέσα του τους πρώιμους, ορθόδοξους ICED EARTH και death/black σφήνες, το πετυχαίνει και με το παραπάνω.

Τα “Ascension” και “Oceans of time” (πρώτο single κιόλας – σοφή επιλογή θα πω εγώ), σε μικρότερη διάρκεια, φανερώνουν πόσο δυνατοί είναι όταν thrash-άρουν (κάτι που τους κάνει και άκρως συναυλιακό σχήμα). Και κάπου εδώ, εμφανίζεται ο έντονος λυρισμός και η περιπετειώδης διάθεση με τα “Children of lethe” και “Half-learned and long forgotten” (τι ωραίο, στακάτο riffing) να σε ταξιδεύουν, με τη δραματική φωνή του Αλέξανδρου Παπανδρέου πάνω από όλα τα ενδιαφέροντα που λαμβάνουν χώρα συνθετικά. Κερασάκι στη τούρτα, οι χορωδίες και τα κινηματογραφικού τύπου εφέ, που το κάνουν να ακούγεται σαν soundtrack ταινίας σε σημεία! Ακούστε το “Sunset fields” για παράδειγμα.

Λίγο πριν το τέλος μας περιμένουν άλλα δύο μακροσκελή κομμάτια “Burn like the sun, shine like the dawn” και “Damnation”. 7 λεπτά το ένα, σχεδόν 8 λεπτά το άλλο. Κι όμως, κυλάνε νεράκι, χωρίς να βαριέσαι, με όμορφες αλλαγές που κρατάνε το ενδιαφέρον, σαν να αφηγούνται μια ιστορία που σε διατηρεί “εκεί” ως το τέλος. Χώρια που αναπνέει υπέροχα το μπάσο είχε κάτω από τις κιθάρες, είτε στα στακάτα σκασίματα (αυτά μου αρέσουν!). Στο δε “Damnation”, ακούμε μέχρι και γυναικεία φωνητικά από την Ruby Bouzioti, σε ένα πολύ όμορφο ντουέτο που προσδίδει μια άλλη διάσταση στο κομμάτι. Πολύ ωραία επιλογή θα πω εγώ! Και όπως με κάθε κινηματογραφική εμπειρία, ήρθε η ώρα για τους “τίτλους τέλους”, την “αυλαία” που λέμε.

Άλλος ένας καλεσμένος υπό το όνομα Nik Rock στις ακουστικές κιθάρες που ακούμε στο “In the north of every man’s heart..”. Ένα κομμάτι που ακούγεται σαν ένα μεγάλο outro του δίσκου, αποφορτίζοντας τον ακροατή εν τέλει μετά από 56 λεπτά μουσικής. Συνοψίζοντας, οι DESERT NEAR THE END, εξέλιξαν έτι περαιτέρω τον ήχο τους με το “Tides of time”, προλαβαίνοντας να ρίξουν αυτό που λέμε “γκολ στο ‘90”, μια και ο δίσκος βγαίνει στην εκπνοή της χρονιάς, προσθέτοντας έναν ευχάριστο “πονοκέφαλο” σε όσους θέλουν να φτιάξουν λίστα με τα αγαπημένα της χρονιάς τους. Παράλληλα, επιβεβαιώνει το σταθερά υψηλό επίπεδο της σκηνής μας τα τελευταία 10-15 χρόνια. Εύγε!

8,5 / 10

Γιάννης Σαββίδης

UDO DIRKSCHNEIDER: Επανηχογράφησε το “Balls to the wall” με guest τραγουδιστές

0
Dirkschneider

Dirkschneider

Με την 40ή επέτειο του εμβληματικού άλμπουμ των ACCEPT, “Balls To The Wall”, ο Udo Dirkschneider, ιδρυτικό μέλος και πρώην τραγουδιστής των ACCEPT, δίνει νέα πνοή σε ένα μουσικό αριστούργημα. Αυτή η αναδημιουργία δεν γεννήθηκε από την επιθυμία απλώς να επαναληφθεί το πρωτότυπο, αλλά προέκυψε μέσα από αμέτρητες συζητήσεις με καταξιωμένους καλλιτέχνες της διεθνούς rock και metal σκηνής.

Σε συναυλίες και φεστιβάλ, ένα ερώτημα ακουγόταν ξανά και ξανά: “Σχεδιάζεις κάτι ιδιαίτερο για τα 40 χρόνια του ‘Balls To The Wall’;” Αυτές οι συζητήσεις τελικά πυροδότησαν την ιδέα της ηχογράφησης των θρυλικών κομματιών του άλμπουμ με τη συμμετοχή μιας πληθώρας καλεσμένων μουσικών. Το αποτέλεσμα είναι ένας φόρος τιμής που έχει ξεχωριστή σημασία τόσο για τον Dirkschneider όσο και για τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες. Για αυτούς, η συμμετοχή στο έργο αυτό δεν είναι μόνο προσωπική τιμή, αλλά και μια ισχυρή αναγνώριση ενός πρωτοποριακού κεφαλαίου στην ιστορία της μουσικής.

Η νέα εκδοχή του “Balls To The Wall” διαθέτει ένα εντυπωσιακό lineup που προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη λάμψη στην επανέκδοση:

  1. Balls To The Wall – Joakim Brodén (Sabaton)
  2. London Leatherboys – Biff Byford (Saxon)
  3. Fight It Back – Mille Petrozza (Kreator)
  4. Head Over Heels – Nils Molin (Dynazty/Amaranthe)
  5. Losing More Than You’ve Ever Had – Michael Kiske (Helloween)
  6. Love Child – Ylva Eriksson (Brothers Of Metal)
  7. Turn Me On – Danko Jones
  8. Losers and Winners – Dee Snider (Twisted Sister)
  9. Guardian Of The Night – Tim “Ripper” Owens (πρώην Judas Priest)
  10. Winter Dreams – Doro Pesch

Αυτή η επανερμηνεία του “Balls To The Wall” όχι μόνο κάνει τα πρωτότυπα κομμάτια να λάμψουν ξανά, αλλά και υπογραμμίζει τη διαχρονική σημασία και επιρροή του άλμπουμ στη metal σκηνή. Ταυτόχρονα, γίνεται σαφές ότι δεν πρόκειται για μια απλή προσπάθεια αναβίωσης ενός «ανέγγιχτου» έργου. Αντίθετα, είναι μια γιορτή της κληρονομιάς του “Balls To The Wall”, με την ευλογία και τον ενθουσιασμό πολλών σημαντικών φωνών του είδους.

Το αποτέλεσμα είναι ένας φόρος τιμής στην ιστορία του heavy metal και μια απόδειξη για το πόσο διαχρονικό και εμπνευσμένο παραμένει αυτό το άλμπουμ, ακόμα και τέσσερις δεκαετίες μετά.

ACASTE: Παρουσιάζουν το πρώτο τους EP με τίτλο “Home”

0
Acaste
Photo by Zisis Giamalis
Acaste
Photo by Zisis Giamalis

Οι Acaste, είναι ένα συγκρότημα που προέκυψε από τις στάχτες των Sleepin Pillow, και μας συστήνεται μέσα από την κυκλοφορία του πρώτου τους EP, “Home”. Με μια πλούσια δισκογραφία και αμέτρητες εμφανίσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, τα μέλη του συγκροτήματος φέρνουν μαζί τους μια τεράστια εμπειρία και ένα πάθος για τη μουσική που ξεχειλίζει από κάθε νότα.

Στην καρδιά των Acaste βρίσκονται τρία από τα πρώην μέλη των Sleepin Pillow: ο Πάρης Βασιλειάδης (Rispa) στις κιθάρες, ο Θοδωρής Αραμπατζής (Aisha-Sama) στο μπάσο και ο Μπάμπης Πετσίνης (Skinman) στα τύμπανα. H τριάδα συμπληρώνεται από τη Σοφία Γεωργαντά (Mora Hecate), μια ερμηνεύτρια με μια δυναμική φωνή και εντυπωσιακή σκηνική παρουσία που συναρπάζει.

Η μουσική των Acaste είναι ένα συναρπαστικό μείγμα από Art Rock, Progressive και Alternative Metal, που δημιουργεί μια μοναδική κι άκρως ακουστική εμπειρία. Οι μελωδίες τους είναι εθιστικές, γκρουβάτες και φλερτάρουν με το metalcore, εκπροσωπώντας επάξια την κοχλάζουσα ελληνική σκηνή με το Home.

Το ΕP αποτελείται από 4 τραγούδια σε μουσική, στίχους και παραγωγή του Πάρη Βασιλειάδη, ενώ η μίξη και το mastering έγινε από τον Θάνο Μυλωνά.

Δείτε εδώ το video για το The Last Day of your Life.

“Home” EP Credits

Music/Lyrics/ Produced by Paris Vasileiadis

Mix-Mastering:Thanos Mylonas

Recording Engineer: Nik Logiotatidis

Drums recorded at: Polytopon Studio

Vocals recorded at: Mix Studio

Artwork: Non Hype Studio

Follow us on:

Facebook: https://bitly.cx/ddeeK

Instagram: https://www.instagram.com/acaste_band/

Check and support our music👇

👉itunes: https://itunes.apple.com/album/id/1784344243

👉Deezer: https://www.deezer.com/us/album/681871471

👉Spotify: https://open.spotify.com/album/5xl4zlgEEhoBm6RMph7lmX

SAXON: Lyric video για το “Pirates of the airwaves”

0
Saxon
Photo by Ned Wakeman
Saxon
Photo by Ned Wakeman

Οι Saxon κυκλοφορούν το βίντεο για το “Pirates Of The Airwaves” από το πολυσυζητημένο 24ο στούντιο άλμπουμ τους, “Hell, Fire And Damnation” – διαθέσιμο τώρα από τη Silver Lining Music.

Οι Saxon είναι επίσης ενθουσιασμένοι να ανακοινώσουν ότι οι Grand Slam θα συμμετάσχουν στην περιοδεία τους “Hell, Fire and Steel” στην Ευρώπη, μαζί με τις ήδη ανακοινωμένες Girlschool.

Ο Biff Byford των Saxon δήλωσε:

“Είναι υπέροχο που θα έχουμε τους Grand Slam μαζί μας στην περιοδεία – είναι μια φανταστική μπάντα. Θα είναι ΕΠΙΚΟ!”

Οι Grand Slam σχηματίστηκαν αρχικά το 1984 από τον θρύλο της ιρλανδικής rock μουσικής Phil Lynott και τον κιθαρίστα Laurence Archer. Μετά τη διάλυσή τους το 1986, η μπάντα επέστρεψε με νέο άλμπουμ, το “Wheel of Fortune”, γεμάτο δυναμικά hard rock κομμάτια που εκπέμπουν μια ζωηρή και καθαρή ενέργεια. Οι Grand Slam είναι και πάλι δυναμικά παρόντες, έτοιμοι να κατακτήσουν τις σκηνές παγκοσμίως με έναν ήχο που αγγίζει ασυνείδητα την ψυχή των οπαδών του κλασικού ροκ, οι οποίοι δεν ήξεραν τι τους έλειπε.

Στο μεταξύ, τα εισιτήρια για την περιοδεία “Hell, Fire and Steel” πωλούνται με γοργούς ρυθμούς, με τις συναυλίες σε Στοκχόλμη και Huskvarna ήδη SOLD OUT, ενώ και σε άλλες τοποθεσίες τα εισιτήρια εξαντλούνται.

Η περιοδεία “Hell, Fire and Steel” στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει εκτελέσεις κομματιών από το πρόσφατο, επιτυχημένο στούντιο άλμπουμ τους “Hell, Fire and Damnation”, καθώς και ολόκληρο το κλασικό δεύτερο άλμπουμ τους, “Wheels of Steel”, που κλείνει 45 χρόνια κυκλοφορίας την επόμενη χρονιά. Επιπλέον, το κοινό θα απολαύσει και άλλα αγαπημένα τραγούδια και επιτυχίες από όλη την καριέρα των Saxon.

Το θρυλικό άλμπουμ “Wheels of Steel” έχει αναφερθεί από πολλούς δημοσιογράφους ως ένα από τα κλασικά άλμπουμ που κάθε οπαδός του heavy metal πρέπει να έχει. Γεμάτο από ιστορικά κομμάτια και βαριά ριφ, από το εκρηκτικό εναρκτήριο riff του “Motorcycle Man” μέχρι το μεγαλειώδες και τραχύ tour de force του ομώνυμου “Wheels of Steel”, το άλμπουμ είναι μια εμπειρία που πρέπει να ζήσει κάθε ακροατής.

Ο Biff Byford σχολίασε:

“Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που θα επιστρέψουμε στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου χρόνου και θέλαμε να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο για αυτή την περίσταση. Η περιοδεία με τους Judas Priest ήταν φανταστική και θέλαμε να μεταφέρουμε αυτό το πνεύμα και την ενέργεια στην επόμενη περιοδεία μας. Και ποιος καλύτερος τρόπος από το να παίξουμε το πρώτο μας άλμπουμ που μας καθιέρωσε παγκοσμίως, το “Wheels of Steel”, στην ολότητά του; Φυσικά, θα παίξουμε και τις μεγάλες μας επιτυχίες, άλλα αγαπημένα των φαν, καθώς και κομμάτια από το νέο μας άλμπουμ “Hell, Fire and Damnation”.”

Η περιοδεία “Hell, Fire And Steel” ξεκινά από τη Βρέμη της Γερμανίας στις 4 Φεβρουαρίου, αλλά δυστυχώς δεν περνά από τη χώρα μας.

Το Hell, Fire And Damnation είναι ένα άλμπουμ στο οποίο οι Saxon εξερευνούν διάφορες πτυχές της ιστορίας και του μυστηρίου, μέσα από δέκα από τα πιο εκρηκτικά τους τραγούδια μέχρι σήμερα. Ο Biff προσφέρει τα πιο πλούσια φωνητικά του εδώ και χρόνια, ενώ οι Nigel Glockler και Nibbs Carter στα ντραμς και το μπάσο αντίστοιχα, καθορίζουν τον ρυθμό με εκρηκτική δύναμη. Οι κιθάρες των Doug Scarratt και Brian Tatler είναι φρέσκες και γεμάτες φωτιά, συμπληρώνοντας η μία την άλλη ιδανικά, προσφέροντας μια συνολική ενέργεια και μανία που θα κάνει τους οπαδούς να «τρελαθούν». Μουσικά, οι Saxon φέρνουν τα πάντα στο τραπέζι. Υπάρχει ένας φρενήρης φόρος τιμής στο ίδιο το heavy metal με το τραχύ και δυναμικό Fire And Steel, ένα υπέροχο νεύμα στη γέννηση του NWOBHM με το mid-tempo κομμάτι Pirates Of The Airwaves, αλλά ίσως το πραγματικό διαμάντι είναι το Theres Something In Roswell, με το εκτεταμένο groove και την αίσθηση που αξίζει να παιχτεί σε αρένες.

Το Hell, Fire And Damnation είναι ένα κλασικό δείγμα βρετανικού heavy metal. Η παραγωγή έγινε από τον Andy Sneap (Judas Priest, Exodus, Accept, και κιθαρίστας των Priest) και τον Biff Byford, με τον Sneap να επιμελείται τη μίξη και το mastering. Το άλμπουμ ισορροπεί τέλεια μεταξύ αυτοπεποίθησης και δύναμης, αλλά και της ειλικρινούς, άνετης επίδειξης των μυών του NWOBHM, το οποίο οι Saxon συνέβαλαν στη δημιουργία του.

SAXON
BIFF BYFORD – φωνητικά
NIGEL GLOCKLER – ντραμς
DOUG SCARRATT – κιθάρα
BRIAN TATLER – κιθάρα
NIBBS CARTER – μπάσο

Ακολουθείστε τους Saxon στα:

www.facebook.com/SaxonOfficial/
www.instagram.com/saxon.official
www.twitter.com/SaxonOfficial
www.youtube.com/PlanetSaxon
www.saxon747.com

BLIND GUARDIAN & Beast in Black – 26/6/25 @ Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού | ROCKWAVE30 Anniversary edition

0
Guardian

Guardian

Μύθοι και Ξωτικά: Ένα Βραδύ Φαντασίας στον Θρόνο του Λυκαβηττού!

Blind Guardian – Ελληνικό κοινό. Η σχέση αυτή δεν περιγράφεται. Σχέση μοναδική και βαθιά συναισθηματική, γεμάτη αμοιβαία αγάπη και θαυμασμό. Από την πρώτη τους εμφάνιση στη χώρα μας στα μέσα της δεκαετίας του 90 μέχρι και σήμερα το κοινό συνεχώς αυξάνεται, νέες γενιές προστίθενται οι παλιοί δεν αποχωρούν ποτέ και όλοι μαζί τραγουδούν κάθε λέξη, κάθε νότα, δημιουργώντας ένα σημαντικό πολιτιστικό γεγονός που πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις. Και φυσικά οι ίδιοι οι Guardian δεν χάνουν την ευκαιρία να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους για την αγάπη των Ελλήνων, περιγράφοντάς τους ως από τους πιο θερμούς και παθιασμένους οπαδούς τους παγκοσμίως.

Η μαγεία επιστρέφει, αυτή τη φορά στον πλέον ιδανικό χώρο, στο Θρόνο της Αθήνας, το Θέατρο του Λυκαβηττού, στις 26 Ιουνίου 2025 και αυτό που αναμένεται είναι η καλύτερη, η πληρέστερη, η πιο επική εμφάνιση των Γερμανών στη χώρα μας.

Είναι επίσης μοναδικό φαινόμενο ότι οι συναυλίες τoυ συγκροτήματος βασίζονται αποκλειστικά στην διάδρασή τους με το κοινό. Κανένα οπτικό εφέ, κανένα σκηνικό, καθόλου φωτιές, περίτεχνα φώτα και οθόνες. Καμία προσπάθεια για βεβιασμένες εντυπώσεις. Η μουσική και οι στίχοι τους αρκούν για να μετατρέψουν τις συναυλίες τους σε εμπειρία ζωής.

Οι Blind Guardian είναι αναμφίβολα από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του power metal. Με μοναδικό χαρακτήρα και προσωπικό ηχόχρωμα έχουν δημιουργήσει το δικό τους χώρο στο metal στερέωμα  και  η  ικανότητά τους να συνδυάζουν περίτεχνες ενορχηστρώσεις, επικές αφηγήσεις και συναισθηματική ειλικρίνεια, τους έχει καθιερώσει ως ζωντανούς θρύλους.

Το συγκρότημα ιδρύθηκε το 1984 στο Krefeld της Γερμανίας από τους Hansi Kürsch (φωνητικά, μπάσο αρχικά) και André Olbrich (κιθάρα), οι οποίοι παραμένουν οι βασικοί πυλώνες της μπάντας. Ξεκινώντας ως Lucifer’s Heritage, οι Blind Guardian αρχικά κινήθηκαν σε speed metal ύφος , με εμφανείς επιρροές από συγκροτήματα όπως οι Helloween και οι Iron Maiden. Το 1988  επηρεασμένοι από το δίσκο “Awaken the Guardian’ των Fates Warning μετονομάστηκαν σε Blind Guardian  και κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο τους “Battalions of Fear” το οποίο πέρασε σχετικά απαρατήρητο. Ακολουθεί  το “Follow the Blind” (1989) στο οποίο συμμετέχει ο Kai Hansen των Helloween και με τραγούδια όπως το μυθικό πλέον  “Valhalla” το συγκρότημα μπαίνει στον χάρτη.  Με το Tales from the Twilight World” (1990) παρουσιάζουν ακόμα πιο έντονα το επικό αφηγηματικό τους ύφος κρατώντας όμως αρκετά speed metal στοιχεία και φτάνουμε στο Somewhere Far Beyond” (1992) το album με το εμβληματικό “The Bard’s Song (In the Forest)” να αποτελεί από τότε μέχρι και σήμερα το highlight κάθε συναυλίας τους.

Οι δύο δίσκοι που ακολουθούν είναι τα αριστουργήματα που καθιερώνουν τους Guardian ως μία από τις μεγάλες δυνάμεις του χώρου. Είναι τα “Imaginations from the Other Side” (1995) και “Nightfall in Middle-Earth” (1998). Το πρώτο ένα αριστούργημα του power metal, με τραγούδια όπως “Bright Eyes” και “Mordred’s Song” και το δεύτερο, το πιο γνωστό album τους, βασισμένο στο “Silmarillion” του Tolkien.  Με το “A Night at the Opera” (2002) εξερευνούν πιο περίπλοκες δομές,  το “A Twist in the Myth” (2006) διακρίνεται  για την πιο  μοντέρνα προσέγγιση και στο “At the Edge of Time” (2010) επιχειρούν μία επιστροφή  στις ρίζες. Με τα δύο τελευταία τους album, “Beyond the Red Mirror” (2015) και “The God Machine” (2022) συνεχίζουν την παράδοση του αφηγηματικού power metal με αμείωτη τη δημιουργική τους ενέργεια.

Στις 26 Ιουνίου, στο Θέατρο του Λυκαβηττού, τους περιμένουμε για μία ακόμα φορά, να ανανεώσουμε τους όρκους αγάπης και να ζήσουμε και πάλι την υπερβατική εμπειρία των συναυλιών του. Το ξέρεις πως δεν μπορείς να λείψεις από εκεί.

BEAST IN BLACK

Το Μέλλον είναι Τώρα

Οι Beast in Black είναι ένα φινλανδικό heavy/power metal συγκρότημα που ιδρύθηκε το 2015 από τον κιθαρίστα και συνθέτη Anton Kabanen, πρώην μέλος των Battle Beast. Το όνομα του συγκροτήματος είναι εμπνευσμένο από το ιαπωνικό manga Berserk, το οποίο αποτελεί και βασική θεματολογία για πολλούς από τους στίχους και την αισθητική της μπάντας.

Το 2017, οι Beast in Black κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άλμπουμ, Berserker, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη metal κοινότητα χάρη στον συνδυασμό επικών riff, δυναμικών μελωδιών και ηλεκτρονικών στοιχείων, ενώ τα φωνητικά του Έλληνα τραγουδιστή Yannis Papadopoulos (πρώην Wardrum)  ξεχωρίζουν για την εντυπωσιακή τους έκταση και τη θεατρικότητά τους.

Η επιτυχία συνεχίστηκε με το άλμπουμ From Hell with Love (2019) και το Dark Connection (2021), που ενίσχυσαν την παρουσία τους στις διεθνείς metal σκηνές. Οι Beast in Black συνδυάζουν στοιχεία από heavy metal, power metal, synthwave και eurobeat, δημιουργώντας έναν μοναδικό, ρετρό-φουτουριστικό ήχο.

Με εντυπωσιακές ζωντανές εμφανίσεις και διαρκώς αυξανόμενη φήμη, οι Beast in Black έχουν καταξιωθεί ως ένα από τα πιο ξεχωριστά σχήματα της σύγχρονης metal σκηνής.

Οι Beast in Black δεν είναι απλά μια ακόμη τυπική power metal μπάντα.  Η μουσική τους έχει  μια φουτουριστική και ταυτόχρονα νοσταλγική αίσθηση, κάνοντας τη συναυλία να μοιάζει με ταξίδι στον χρόνο και παράλληλα τραγούδια σαν τα Blind and Frozen, Born Again και Sweet True Lies έχουν χορωδιακά ρεφρέν που ξεσηκώνουν τον κόσμο, ενώ ο ρυθμός και οι μελωδίεςτους είναι “κολλητικές”, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα πάρτι.

Πρέπει, τέλος, να σημειωθεί η σπουδαία φωνή του Yannis Papadopoulos, o οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους σύγχρονους metal τραγουδιστές, με εντυπωσιακή έκταση φωνής, που κυμαίνεται από βαθιά, δυναμικά growls έως πανύψηλα falsetto. Πρέπει να τον ακούσεις για να τον πιστέψεις.

Αν οι Blind Guardian είναι ένα ιστορικό συγκρότημα, και δικαίως θεωρούνται από τους θεμελιωτές του power metal, οι Beast In Black είναι οι άξιοι συνεχιστές μίας τεράστιας σχολής και στις 26 Ιουνίου  το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον του power θα βρεθούν επάνω στη σκηνή του Λυκαβηττού σε μία βραδιά φτιαγμένη για να γίνει μύθος…

BLIND GUARDIAN
Beast in Black
26 IOYNIOY 2025
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ


Πληροφορίες Εισιτηρίων

Η τιμή των εισιτηρίων αρχίζει από 49,50 και μπορείτε να τα προμηθευτείτε εδώ: more.com

Top-10 US thrash metal debuts – Rock Hard – The Pod S03E08

0
Pod

Pod

Σας άρεσαν οι λίστες και συνεχίζουμε!!! Ο Σάκης Φράγκος, στο 8ο επεισόδιο της 3ης σεζόν του Rock Hard – The Pod, βρίσκει αφορμή από την επέτειο κυκλοφορίας του “Show no mercy” των SLAYER, κι έφτιαξε το Top-10 των αγαπημένων του thrash metal ντεμπούτων από τις ΗΠΑ (παραθέτοντας -βέβαια- και δέκα επιπλέον άλμπουμ) σ’ ένα χορταστικό -αν μη τι άλλο- podcast.
Ελάτε μαζί μας στον τρίτο χρόνο του Rock Hard – The Pod, γραφτείτε στο κανάλι μας και θα έρθουν πολλές ακόμα μεταλλικές ιστορίες.


Κι επίσης στα iTunes, PocketCasts και Amazon Music.

 

  • https://noc.ezhellas.com:44450/live
  • Rock Hard Radio
  • rock hard greece