Οι BRING ME THE HORIZON κυκλοφόρησαν το καινούργιο τους video για το τραγούδι “In the dark”, στο οποίο εμφανίζεται ο γνωστός ηθοποιός Forest Whitaker (“Black Panther”, “Rogue One: A Star Wars Story”, “Platoon”). Το κομμάτι βρίσκεται στο τελευταίο δίσκο του συγκροτήματος “Amo” που κυκλοφόρησε τον περασμένο Ιανουάριο. Το σενάριο και η δημιουργία του video ανήκει στον frontman του γκρουπ, Oliver Sykes.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)