Η Relapse Records ανά δύο εβδομάδες και για τους επόμενους μήνες, θα ποστάρει σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, σπάνιο ακουστικό υλικό από ζωντανά show των DEATH με γενικότερο τίτλο “Death: Non analog – On stage series”. Για αρχή προσφέρουν το live του 1995 στο Montreal κατά τη διάρκεια της περιοδείας της μπάντας για την προώθηση του “Symbolic”. Όπως αναφέρει η Relapse στο δελτίο τύπου θα ακολουθήσουν show που θα καλύπτουν όλη την πορεία των DEATH, από τις underground μέρες του “Scream bloody gore” και έπειτα, από διάφορα μέρη του κόσμου.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)