Στις 21 Μαρτίου, ο κιθαρίστας / συνθέτης Jason Becker, που ζεί για περισσότερα από 30 χρόνια με αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση (ALS ή νόσος του Lou Gehrig), υποβλήθηκε σε αφαίρεση πνευμονικού αποστήματος. Σύμφωνα με τη μητέρα του, Patricia Becker, “όλα πήγαν καλά και περιμένουμε τα αποτελέσματα του εργαστηρίου. Ο γιατρός ήταν καθησυχαστικός και δεν ανέφερε κάτι σχετικό με επιπλοκές. Την επόμενη Τρίτη θα κάνει ένα ηχοκαρδιογράφημα . Ο Jason στέλνει την αγάπη και την ευγνωμοσύνη του! “












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)