Οι MEGADETH μπήκαν στο στούντιο Fraklin στο Tennessee και ξεκίνησαν τη προπαραγωγή του νέου τους δίσκου. Η μπάντα μοιράστηκε την είδηση με μια σειρά από φωτογραφίες και σχολίασε:
“Ξεκινήσαμε. Ο Chris Rakestraw ανέλαβε χρέη συμπαραγωγού όπως στο προηγούμενο δίσκο μας “Dystopia”. Σε αυτό το album θα ακούσουμε για πρώτη φορά τον νέο μας ντράμερ Dirk Verbeuren (ex-SOILWORK), ο οποίος είναι στη μπάντα εδώ και τρία χρόνια”.











![A day to remember… 10/6 [CANDLEMASS] Candlemass](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Candlemass-Doomicus-SBIT-218x150.jpg)