Απεβίωσε στα 59 του χρόνια ο πρώην ντράμερ των MINISTRY Bill Rieflin στις 24 Μαρτίου από καρκίνο. Ο Rieflin ήταν επίσης μέλος των R.E.M. και πρόσφατα των KING CRIMSON. Με τους MINISTRY είχε παίξει το διάστημα 1986 με 1995. Ο mainman των MINISTRY Al Jourgensen έγραψε στο Facebook:
“Σήμερα χάσαμε έναν υπέροχο καλλιτέχνη, ένα φανταστικό άνθρωπο και ένα σημαντικό γρανάζι της πορείας και της επιτυχίας των MINISTRY. Καλό ταξίδι αδερφέ.”












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)