Ο Michael “Mic” Hourihan (DESECRATION, EXTREME NOISE TERROR) είναι και επίσημα ο νέος drummer των Βρετανών thrashers ONSLAUGHT.
O Mic περιόδευε με τους ONSLAUGHT από το Μάρτιο του 2011, δίνοντας περισσότερο από 50 σόου.
Πάντως δε θα φύγει από τους DESECRATION.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)