Οι FIREWIND μπήκαν στο στούντιο, στη γεννέτειρα της μπάντας, τη Θεσσαλονίκη, και ξεκίνησαν τις ηχογραφήσεις για το επερχόμενο νέο άλμπουμ τους. Η κυκλοφορία του αναμένεται στις αρχές του 2012, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό από ποια εταιρία θα κυκλοφορήσει.
Πίσω από τα τύμπανα για τις ηχογραφήσεις, είναι ο Johan Nunez, ο οποίος παίζει και στους NIGHTRAGE (πρώην μπάντα επίσης του Gus G).
Δείτε το βίντεο στο clip από κάτω.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)