DEVILDRIVER: Θα μπούν στο στούντιο τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο











"/>





Devildriver 050514Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Dublin Concerts, ο κιθαρίστας των DEVILDRIVER, Mike Spreitzer, δήλωσε ότι η μπάντα θα μπεί στο στούντιο για να γράψει το νέο της δίσκο γύρω στον Νοέμβριο με Δεκέμβριο, ώστε να το κυκλοφορήσουν κάπου κοντά στο επόμενο καλοκαίρι.

Το τελευταίο άλμπουμ της μπάντας, “Winter kills” (διαβάστε την παρουσίασή του εδώ), κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2013.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here