BEGGAR’S BLUES DIARY #interview











"/>





“Desperate rock n’ rollers”

Τρίτο άλμπουμ για τους Έλληνες rockers, BEGGAR’S BLUES DIARY και βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον ιθύνοντα νου του σχήματος, Γιάννη Πασσά (κιθάρα/φωνητικά), σχετικά με το “Desperate rock n’ roll”, αλλά και τις συνεχόμενες περιοδείες τους στην Ελλάδα. Έφτασε η ώρα να γνωρίσετε καλύτερα μία από τις πιο ανερχόμενες μπάντες της χώρας μας.

Τρίτο άλμπουμ, ένα μόλις χρόνο μετά το “The truth”. Τι σας έκανε να ηχογραφήσετε το νέο σας άλμπουμ τόσο σύντομα;
Τρίτο άλμπουμ, ακριβώς έναν χρόνο μετά… Είχαμε το υλικό έτοιμο, οπότε αποφασίσαμε να μην το αφήσουμε να περιμένει στο συρτάρι…
Είστε ένα γκρουπ που παίζετε συνεχώς live. Πόσο επηρέασε το feeling του δρόμου τη σύνθεση των κομματιών;
Μιας και τα τραγούδια του αλμπουμ γράφτηκαν στον δρόμο κατά τη διάρκεια της περιοδείας για το “The Truth” , είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον δρόμο. Το καταλαβαίνεις από το πρώτο άκουσμα…
Ηχογραφήσατε το “Desperate rock n’ roll” στο Sierra, ένα στούντιο υψηλών απαιτήσεων, με πολύ σπουδαίες συνεργασίες στο roster τους. Πως ήταν η εμπειρία της ηχογράφησης στο συγκεκριμένο χώρο, με τον συγκεκριμένο παραγωγό, τον Αλέξη Χρυσίδη;
Στο στούντιο είχαμε ξαναβρεθεί για ένα πρώτο τεστ του χώρου και των δυνατοτήτων μας, όταν ηχογραφήσαμε το “The Motorchrist” πριν κάποιους μήνες. Αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι πως ό,τι βρίσκεται μέσα από τις πόρτες του room 1 του Sierra, μόνο να σε εμπνεύσει μπορεί. Και πιστεύουμε πως και ο Αλέξανδρος Χρυσίδης που ανέλαβε την παραγωγή του “Desperate Rock ‘N’ Roll” κατάφερε 100% να «πάρει» τον πραγματικό μας εαυτό.
beggars 14-2Τι σας έκανε να ονομάσετε το δίσκο έτσι και να χρησιμοποιήσετε αυτό το εξώφυλλο;
Η έμπνευση ήρθε από όσα ζήσαμε μέσα στον προηγούμενο χρόνο που ήμασταν σε περιοδεία. Το εξώφυλλο με τον Orange ρυθμισμένο στο τέρμα, δείχνει την «απελπισία» μας για δυνατό rock ‘n’ roll…
Το κομμάτι “Motorchrist”, είχε κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι και ομολογουμένως ήταν αρκετά αντιπροσωπευτικό του δίσκου. Τι σας ώθησε να γράψετε πιο uptempo κομμάτια απ’ ότι στο παρελθόν;
Δεν έγινε κάτι εσκεμένα ή με αυτοσκοπό το uptempo groove… Προέκυψαν στην πορεία, όπως και τα πιο lowtempo τραγούδια, όπως π.χ. τα “Jesse James” & “Gun In My Hand”…
Ήδη έχετε δύο video clip από το νέο άλμπουμ κι ένα lyric video. Με δεδομένο ότι έχετε αρκετά video clip μέχρι τώρα, πόσο σημαντικό κομμάτι βρίσκετε ότι είναι αυτό στην προώθηση της δουλειάς σας;
Τα video clip πιστεύουμε ότι είναι εξίσου σημαντικά στην προώθηση της δουλειάς μας. Αποτελούν μέρος αυτού που ορίζεται σαν promo και δείχνουν την αισθητική του συγκροτήματος. Είναι άλλο ένα κομμάτι του puzzle.
Το “Lunatic”, είναι ίσως το magnum opus της μέχρι τώρα καριέρας σας, με τα πλήκτρα να παίζουν καθοριστικό ρόλο. Έχετε σκεφτεί να τα χρησιμοποιείτε περισσότερο στο μέλλον;
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, δεν γίνεται κάτι επί τούτου. Συνεπώς αν δημιουργηθεί στο μέλλον κάποιο κομμάτι που θα έχει ανάγκη από πλήκτρα, θα βάλουμε πλήκτρα!
Οι ζωντανές σας εμφανίσεις είναι εμπειρία για όσους τις παρακολουθούν και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να εμπλουτίζετε το πρόγραμμά σας με πολλές διασκευές, παρά τη μεγάλη διάρκεια των εμφανίσεών σας. Πόσο ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι ο κόσμος τραγουδά μαζί σας τραγούδια όπως το “Dove”, το “The river” και τόσα άλλα;
Σου δίνει την δύναμη να συνεχίζεις ακάθεκτος παρά τις όποιες δυσκολίες… Είναι μαγική στιγμή όταν ο κόσμος τραγουδάει τα τραγούδια σου…
beggars14-3Τα τελευταία χρόνια, έχετε περιορίσει σημαντικά τις εμφανίσεις σας στην Αθήνα και δίνετε βάρος στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ίδιο και φέτος, που σε πολλές πόλεις παίζετε με τους PLANET OF ZEUS, σε μία συνεργασία που ακούστηκε πολύ. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;
Είμασταν ένα βράδυ με κάποια μέλη από τους Planet και τα πίναμε και έπεσε η πρόταση στο τραπέζι… Πραγματικά τα μέχρι στιγμής live έχουν 100% επιτυχία!!! Το αντιλαμβάνεσαι και από τον ενθουσιασμό του κόσμου που βρίσκεται εκεί, πριν, μετά και κατά την διάρκεια του show. Και μεις βέβαια μεταξύ μας έχουμε δέσει. Γενικά είναι καλοκουρδισμένη η κατάσταση σε όλους τους τομείς.
Το καλοκαίρι που πέρασε, υπογράψατε συμβόλαιο με την Agentur EAM, η οποία πλέον σας εκπροσωπεί στο εξωτερικό. Αυτό θέλετε να είναι το επόμενο βήμα για τους BEGGAR’S BLUES DIARY;
Σίγουρα μας ενδιαφέρει πολύ το να παίξουμε και εκτός Ελλάδας. Το ξεκινήσαμε το 2013,  με κάποια live στην Κύπρο και θέλουμε να το συνεχίσουμε. Το ότι βρήκαμε ένα γραφείο στο εξωτερικό που μπορεί και μας εκπροσωπεί είναι πολύ σημαντικό για το επόμενό μας βήμα που περιλαμβάνει μια ευρωπαϊκή περιοδεία.
Πότε να περιμένουμε και κυκλοφορία του άλμπουμ σε βινύλιο; Απ’ ότι γνωρίζω, έχει γίνει και διαφορετική μίξη γι’ αυτό το φορμάτ. Ποιος ο λόγος;
Λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων από το εργοστάσιο που «κόβουμε» τα βινύλια στην Γερμανία έχουμε πάει πίσω σε αυτό το θέμα. Ευελπιστούμε πως μέχρι τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου θα το έχουμε στα χέρια μας… Λόγω της διαφορετικότητας του μέσου (CD – βινύλιο) απαιτείται και διαφορετική μίξη.
Τι να περιμένουμε στο μέλλον από τους BEGGAR’S BLUES DIARY;
Περισσότερα live και ίσως μία ακόμα κυκλοφορία μέσα στο 2014…. Έχουμε ξεκινήσει ήδη τις πρόβες των νέων τραγουδιών…
Τελειώστε τη συνέντευξη όπως θέλετε…  
Να είστε όλοι καλά και θα τα πούμε και από κοντά σε κάποιο από τα επόμενά μας live.

Σάκης Φράγκος

www.beggarsbluesdiary.gr

Line-up:
Yannis Passas – φωνητικά, κιθάρα
Chili – μπάσο
Angelos Tanis – ντραμς

Δισκογραφία:
“Back to basics” (2011)
“The truth” (2013)
“Desperate rock n’ roll” (2014)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here