Οι extreme deathsters, NILE, με τον Γιώργο Κόλλια για μία ακόμα φορά πίσω από τα τύμπανα, ανακοίνωσαν ότι ο τίτλος του νέου τους δίσκου είναι “At the gates of Sethou” και υπεύθυνος για την παραγωγή και τη μίξη είναι για μία ακόμα φορά ο Neil Kernon (NEVERMORE, QUEENSRYCHE, CANNIBAL CORPSE). Το άλμπουμ θα πρέπει να το περιμένουμε στο τέλος της άνοιξης ή στις αρχές του καλοκαιριού από τη Nuclear Blast.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)