Οι Γερμανοί power metallers GRAVE DIGGER θα κυκλοφορήσουν το νέο δίσκο στα τέλη Αυγούστου, από την Napalm records. Οι ηχογραφήσεις γίνονται στα Principal studios, όπως η κάθε δουλειά τους από το υπέροχο “Heart of darkness” και μετά. Ο δίσκος θα περιέχει δέκα τραγούδια συν μία διασκευή σε έναν “not – heavy – metal” καλλιτέχνη.
Ο τελευταίος δίσκος, “The clans will rise again”, κυκλοφόρησε το 2010, επίσης από την Napalm.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)