Oι GRAND MAGUS αποκάλυψαν το εξώφυλλο του επερχόμενου νέου άλμπουμ τους, “The hunt”. Αυτό είναι δουλειά του Arik Roper (CATHEDRAL, HIGH ON FIRE, SLEEP), ο οποίος είχε κάνει το εξώφυλλο και του “Iron will”.
Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαΐου μέσω της Nuclear Blast Records.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)