Οι KAMELOT δημοσίευσαν το πρώτο από μία σειρά webisodes με υλικό από τα παρασκήνια της Ευρωπαϊκής τους περιοδείας σε φεστιβαλ στην οποία βρίσκεται τώρα η μπάντα. Μπορείτε να το δείτε στο κλιπ από κάτω.
Το νέο τους άλμπουμ, “Silverthorn”, θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου μέσω της Steamhammer/SPV και θα αποτελέσει το πρώτο άλμπουμ με τον νέο τους τραγουδιστή Tonny Karevik (επίσης στους SEVENTH WONDER).
Σύμφωνα με τον πληκτρά της μπάντας, Oliver Palotai, το άλμπουμ θα περιέχει 9 ή 10 κομμάτια, χωρίς τα ιντερλούδια και θα είναι concept, κάτι δηλαδή όπως το “The black halo”. Για να δούμε.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)