Απονομή πλατινένιου δίσκου έγινε στους RED HOT CHILI PEPPERS για το άλμπουμ “I’m with you” backstage στο ΟΑΚΑ, λίγο πριν τη μεγάλη τους συναυλία, για πρώτη φορά στη χώρα μας. Η απονομή έγινε από τη Warner Music Greece, μαζί με στελέχη της Cosmote και της DiDi Music. Μάλιστα, η Warner έκανε δώρο στα μέλη του συγκροτήματος και coffee table books με την ιστορία της χώρας μας ανά τους αιώνες.











![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)