Ο drummer των MALEVOLENT CREATION, Gus Rios, έδωσε πρόσφατα μία συνέντευξη στο Radio Evil. Όταν ρωτήθηκε αν η μπάντα δουλεύει πάνω σε νέο υλικό για το διάδοχο του “Invidious dominion” (2010), απάντησε:
“Έχουμε ήδη γράψει 2 ή 3 κομμάτια. Πιθανότατα θα κυκλοφορήσουμε ένα ΕΡ και ίσως επαναηχογραφήσουμε κάποια κομμάτια από το ‘Stillborn’ (1993’. Αυτό λογικά θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο. Άρα, ένα νέο άλμπουμ σίγουρα έρχεται”.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)