Οι KORN θα επανενωθούν με τον ιδρυτικό κιθαρίστα τους, Brian “Head” Welch, για διάφορα σόου σε φεστιβάλ το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένων 2 ημερομηνιών στη Γερμανία, μίας συναυλίας στην Αγγλία και το επερχόμενο Rock On The Range festival στο Columbus, Ohio.
O Welch ανέβηκε στη σκηνή τον περασμένο Μάιο κατά τη διάρκεια του Carolina Rebellion festival και έπαιξε μαζί με τη μπάντα το κομμάτι “Blind”, για πρώτη φορά τα τελευταία 8 χρόνια.
Είχε παρατήσει τη μπάντα το 2005 για να γίνει ένας αναγεννημένος Χριστιανός. Η μπάντα επισήμως δεν τον αντικατέστησε ποτέ, παραμένοντας τετράδα και χρησιμοποιώντας διάφορους κιθαρίστες για τις περιοδείες.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)