Οι GODSMACK μπήκαν και επισήμως στο στούντιο για να ηχογραφήσουν το έκτο τους άλμπουμ, προκειμένου αυτό να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2014.
Ο frontman του αμερικανικού σχήματος, Sully Erna, δήλωσε μάλιστα τα εξής: “Η προ-παραγωγή επιτέλους τελείωσε. Ξεκινάμε επισήμως να ηχογραφούμε το νέο άλμπουμ. Θα είναι ένας εντελώς badass δίσκος. Απλά λέω… Φύγαμε για το στούντιο! Τα φωνητικά ξεκινάνε σήμερα. Ερχόμαστε! ΞΑΝΑ”.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)