Σχεδόν μια βδομάδα από την ανακοίνωση της αποχώρησης του από τους WHITESNAKE, ο κιθαρίστας Doug Aldrich επανήλθε με μια νέα δήλωση όπου εξηγεί τους λόγους της απόφασης όπως επίσης και τα μουσικά σχέδια για το μέλλον.
Αναλυτικά ο Aldrich δήλωσε τα εξής: “Επιβεβαιώνω ότι στις 7 Μαΐου, πήρα την παράλογα δύσκολη απόφαση να φύγω από τους WHITESNAKE. Εκείνο τον καιρό, αν και δεν δεσμευόμουν από κάποιο συμβόλαιο, συνέχισα με τον David Coverdale και άρχισα την προπαραγωγή για έναν επερχόμενο WHITESNAKE δίσκο. Είχα αναλάβει σοβαρές δεσμεύσεις από πλευράς ηχογραφήσεων και περιοδειών οπότε χρειαζόμουν ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα για να τις ολοκληρώσω πριν μπω σε κανονικούς ρυθμούς με το project. Δυστυχώς το πρόγραμμα δεν μπορούσε να προχωρήσει. Ως συνήθως τα πράγματα με τον David ήταν εξαιρετικά θετικά οπότε αυτό έκανε την απόφαση ακόμα πιο δύσκολη. Ο David ξεκίνησε την μπάντα πριν από 35 χρόνια με υψηλό φρόνημα ακεραιότητας. Ήταν τιμή μου που τηρήθηκε αυτό το επίπεδο όσο ήμουν στην μπάντα. Και τώρα, όπως τα περισσότερα σπουδαία πράγματα, έφτασε στο τέλος του. Για μένα αυτό είναι ένα νέο ξεκίνημα. Σίγουρα θα ξεκινήσω να δουλεύω πάνω σε καινούργια μουσική, ηχογραφήσεις και περιοδείες. Μια καινούργια αρχή, νέες ιδέες και μια ακόμη ευκαιρία να πιέσω τον εαυτό μου ως μουσικό”.












