AVATARIUM: Ξεκινούν ηχογραφήσεις για ένα νέο EP











"/>





Avatarium 210514Οι AVATARIUM, το σχήμα του μπασίστα και mastermind των CANDLEMASS, Leif Edling, ανακοίνωσαν ότι, λίγους μήνες μετά από την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ τους (διαβάστε την παρουσίασή του εδώ), μπήκαν στο Studio Gröndahl του David Castillo για να ηχογραφήσουν ένα νέο EP, με σκοπό να το κυκλοφορήσουν στα τέλη του 2014.

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται σύντομα.

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here