PHILIP ANSELMO: Δηλώνει ότι μπορεί ακόμα να “καρφώσει” όλα τα κομμάτια των PANTERA της μετα-“Cowboys from hell” εποχής











"/>





PhilAnselmo 020614Ο πρώην τραγουδιστής των PANTERA και νυν των DOWN, Philip Anselmo, επιμένει ότι μπορεί ακόμα να “καρφώσει” όλα τα κομμάτια των PANTERA της μετα-“Cowboys from hell” εποχής και ότι η φωνή του ήταν ταλαιπωρημένη όταν ανέβηκε στη σκηνή με τους BLACK LABEL SOCIETY στις 10 Μαΐου και έπαιξαν το “I’m broken”.

Ο Anselmo έγραψε κάτω από τον επίσημο λογαριασμό της δισκογραφικής του, Housecore Records, στο YouTube, στα σχόλια κάτω από το βίντεο για το “I’m broken”: “Αγαπητοί lovers και haters! Σας λατρεύω όλους και πρέπει να παραδεχτώ ένα πράγμα εδώ και τώρα: Η φωνή μου ήταν ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΗ!!! (σ.σ. ή και “καμμένη” αν θέλετε) Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορώ να παραθέσω εδώ για αυτό, αλλά έκανα το σετ των DOWN, περίμενα μία ώρα, έπινα και κάπνιζα με μέτρο (hahaha!) και βασικά ήμουν χάλια… Το παραδέχομαι ολοκληρωτικά – έχετε δίκιο! Τώρα… Πηγαίντε πίσω και ακούστε στο τελευταίο ‘Metal Masters 4’ ή ‘5’ (?) πριν ένα χρόνο… Όταν βάζω το καταραμένο το μυαλό μου σε αυτό και την αφοσίωση, μπορώ να καρφώσω αυτά τα κομμάτια, ως ένα συγκεκριμένο βαθμό. Ξεχάστε το υλικό τύπου ‘Cemetary gates’. Αλλά, γαμώτο, τα πάντα στη μετα-‘Cowboys from hell’ εποχή είναι δικά μου! Ευχαριστώ για τα σχόλια, και εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας στις ζωές σας”.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here