Οι ME AND THAT MAN κυκλοφόρησαν το νέο τους single, “By The River”, από τον επερχόμενο δίσκο τους, “New man, new songs, same shit Vol. 1″, ο οποίος θα βρίσκεται στα καταστήματα την 27η Μαρτίου. Στο εν λόγω κομμάτι ο Nergal συνεργάστηκε με τον Ihsahn των EMPEROR και όπως ο ίδιος σχολίασε πρόκειται περισσότερο για ένα blues banger τραγούδι παρά για ένα ακραίο, όπως θα περίμενε αρκετός κόσμος.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)