Νέα έχουμε από τους Γιαπωνέζους extreme metallers SIGH, σχετικά με την πορεία του νέου τους δίσκου. Σε πρόσφατη συλλογή που κυκλοφόρησε η δισκογραφική τους εταιρεία Candlelight, ονόματι “Legion III” (την οποία μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη εδώ) μεταξύ άλλων τραγουδιών βρίσκεται και το “Out of the Grave”. Το εν λόγω κομμάτι δεν έχει λάβει ακόμα την τελική του μορφή αφού δεν έχει περάσει από μίξη. Μπορούμε όμως να πάρουμε μια ιδέα για το πώς θα ακούγεται ο νέος δίσκος της μπάντας “Graveward”. Μέχρι να έχουμε περισσότερες πληροφορίες ας το απολαύσουμε!










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)