Ο σπουδαίος κιθαρίστας των SCORPIONS, UFO, MSG, Michael Schenker, έρχεται για συναυλία στη χώρα μας, την Παρασκευή 20 Απριλίου στο Gagarin205, με ονειρώδες line up.
Στα φωνητικά θα είναι ο Doogie White (ex-RAINBOW, YNGWIE MALMSTEEN), τον οποίο είχαμε όλοι θαυμάσει στη συναυλία που είχε διοργανώσει το ROCK HARD πριν μερικά χρόνια, παίζοντας τραγούδια από RAINBOW, DEEP PURPLE κτλ. Στο μπάσο θα είναι ο ιστορικός μπασίστας των SCORPIONS, Francis Buchholz, στα ντραμς ο συνοδοιπόρος τους στους SCORPIONS επί σειρά ετών, θρυλικός Herman Rarebell και στη δεύτερη κιθάρα ο Wayne Findlay (MSG).
Ο Schenker έχει ανακοινώσει ότι θα παίξει όλο το “Temple of rock”, μαζί με σπουδαίες στιγμές από SCORPIONS, UFO και MSG. Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένουμε τις επόμενες ημέρες.










![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)