Σύμφωνα με την επίσημη σελίδα τους στο facebook, οι Σουηδοί KATATONIA ανακοίνωσαν ότι στο επερχόμενο άλμπουμ τους, το οποίο αναμένεται τον Σεπτέμβριο, θα συμμετάσχει ως guest η τραγουδίστρια των THE GATHERING Silje Wergeland. Η Silje θα κάνει ντουέτο σε ένα κομμάτι του δίσκου μαζί με τον frontman της μπάντας Jonas Renkse.
Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει από την Peaceville και οι ηχογραφήσεις έγιναν στα Ghost Ward studios. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη νέα τους δουλειά.












![A day to remember… 24/6 [OPETH] Opeth](https://rockhard.gr/wp-content/uploads/2026/06/Opeth-morningrise-sbit-218x150.jpg)